Gliczarów Górny
Warszawa
Stojadła
współpraca
Posty uczniów
Warto przeczytać
Podcasty
Linki dla uczniów
narzędziownik
listopada 02, 2020
Uczymy się czytać
Powoli, ale są postępy. Uczymy się czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną.
AUTOR:
Ewa Kempska
Gliczarów Górny
,
strona główna
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Etykiety
edukacja informatyczna
edukacja matematyczna
edukacja plastyczna
edukacja polonistyczna
edukacja przyrodnicza
edukacja społeczna
edukacja techniczna
krytyczne myślenie
lekcja z rodzicami
lektury
projekt etwinning
zajęcia ruchowe
Szukaj na blogu
Popularne posty
Kalendarz Adwentowy
Z radością znów dołączyliśmy do naszych przyjaciół — i po raz kolejny podejmujemy 24 zadania na czas oczekiwania! Kalendarz powstał dzięki w...
Kalendarz Adwentowy
W wyniku współpracy z innymi szkołami i ich wychowawczyniami: Monika Walkowiak, Jolanta Okuniewska , Beata Skrzypiec , Marietta Głuch ,...
Kto znajduje się na banknotach?
Nasze rozmowy o początkach państwa polskiego rozpoczęliśmy przypomnieniem legendy "O Lechu, Czechu i Rusie". Potem nadszedł czas...
Archiwum bloga
Archiwum bloga
grudnia (1)
listopada (8)
października (13)
września (23)
sierpnia (3)
czerwca (21)
maja (11)
kwietnia (14)
marca (20)
lutego (13)
stycznia (6)
grudnia (14)
listopada (25)
października (14)
września (23)
czerwca (14)
maja (14)
kwietnia (10)
marca (7)
lutego (12)
stycznia (9)
grudnia (16)
listopada (11)
października (15)
września (18)
czerwca (10)
maja (10)
kwietnia (21)
marca (19)
lutego (7)
stycznia (19)
grudnia (11)
listopada (20)
października (18)
września (11)
sierpnia (1)
czerwca (26)
maja (23)
kwietnia (26)
marca (27)
lutego (29)
stycznia (23)
grudnia (32)
listopada (29)
października (33)
września (35)
lipca (1)
czerwca (32)
maja (44)
kwietnia (25)
marca (55)
lutego (51)
stycznia (27)
grudnia (15)
listopada (13)
października (37)
września (44)
sierpnia (1)
lipca (3)
Obsługiwane przez usługę
Blogger
.
Współtwórcy
Edyta Karwowska
Ewa Kempska
Copyright ©
Autorski program nauczania RAZEM
, Blogger
BLOG Design:
karografia.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz