Na samym początku rozmawialiśmy o różnych sztuczkach reklamowych: autorytet, konkretna data, chwytliwe hasło, zaskoczenie, kolory, ograniczony czas promocji, humor, promocja. Każdy z tych elementów może wpłynąć na nasze decyzje.
Oglądając przykładowe reklamy zastanawialiśmy się jakie triki zostały wykorzystane w konkretnej reklamie. Podczas oglądania reklamy proszku do prania, uczniowie stwierdzili, że nie jest możliwe, by w rzeczywistości koszulki po treningu można było tak doprać. Mówili o swoich doświadczeniach, stwierdzając, że reklama nie mówi do końca prawdy. Podawali też inne przykłady reklam.
Następnie stworzyliśmy małe grupowe projekty. Warszawa przygotowała reklamę wyjazdu na Arktykę, a Gliczarów Górny- na Antarktydę. Spotkaliśmy się online, aby zaprezentować swoje prace i odgadnąć, jakie triki marketingowe wykorzystali nasi rówieśnicy. Wcześniej każdy zespół zaplanował swoją pracę i przygotował sobie w aplikacji Canva materiały, które wykorzysta w swojej reklamie.
Efekt? Jesteśmy teraz o wiele bardziej świadomi, jak działają reklamy. Nikt nas już tak łatwo nie nabierze!
Reklamy Warszawy


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz