Dzięki skarpetce ósmej z naszej lektury dowiadujemy się nieco na temat wron. Postanowiliśmy zatem dowiedzieć się więcej na temat ptaków. Podzieliliśmy się na grupy, każda grupa wybrała ptaka, a potem przygotowała plakat na jego temat. Dzięki tej aktywności nie tylko zdobyliśmy wiedzę na temat ptaków, ale też nauczyliśmy się korzystać z internetu przy wyszukiwaniu informacji oraz współpracować tak, aby zdążyć wykonać plakat na czas. Na koniec trzeba było zaprezentować plakat reszcie klasy.
Nasze plakaty:
Ponieważ nasza współpraca polega między innymi na uczeniu się od siebie nawzajem, prezentacje plakatów nagraliśmy - dla pozostałych klas.
Warszawa
My również podzieliliśmy się na grupy i przygotowaliśmy informacje na temat wybranych ptaków. Informacji szukaliśmy w internecie.
CZAPLA SIWA
JASKÓŁKA
Karol bardzo uwielbia ptaki. Przygotował w domu notatkę o innych ptakach wraz z przepięknymi rysunkami.
W Gliczarowie Górnym także zajmowaliśmy się ptakami. Wybraliśmy Kopciuszka i Pierwiosnka. Przy okazji tego zadania, szukaliśmy wyrazów wieloznacznych. Bo przecież:
-Kopciuszek to ptak; Kopciuszek to postać z bajki
-Pierwiosnek to ptak; Pierwiosnek to wiosenny kwiat
-Golf- część zakrywająca szyję u swetra; Golf-rodzaj sportu
-Zamek- budowla, w której mieszkał król i królowa; Zamek-u drzwi, w bluzie
A wracając do naszych poszukiwań dotyczących ptaków to wyglądało to tak:
Wow ale ptakuw
OdpowiedzUsuń