Przetworów cd. ( patrz wpis )
Kiedy produkt już nasz był gotowy, przystąpiliśmy do biznes planu. Wiemy już co to znaczy przychód i zysk i za ile będziemy sprzedawać nasze przetwory. Z naszych obliczeń wyszło nam, że przy produkcji 100 słoików każdy słoik powinien kosztować 15 zł, abyśmy mogli mówić o zysku;-) Pracowaliśmy na lekcji nad reklamą i prezentacją naszych produktów. Jak zachęcić klientów do niejadalnych przetworów? I wreszcie w czwartek odbyła się z rodzicami licytacja, padały gigantyczne sumy, bo kto nie chciałby słoika na pryszcze i zmarszczki lub poprawę nastroju :-) Wszystkie pieniądze ze sprzedaży wrzuciliśmy do klasowego słoja, bo zbieramy na wycieczkę do Gliczarowa, do naszych przyjaciół.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz