Nadchodzi powoli czas wakacji. Zajęliśmy się zatem krajobrazami. Najpierw utworzyliśmy definicję tego słowa.
Poznaliśmy cechy krajobrazów, by móc wspólnie poznać elementy poszczególnych krajobrazów Polski.
Przyjrzeliśmy się też krajobrazowi Pojezierza mazurskiego, krajobrazowi nizinnemu i górskiemu.
Porównywaliśmy także prawo jazdy na auto z patentem żeglarskim niezbędnym do prowadzenia łódki.
W losowo dobranych zespołach uczyliśmy się pisać plan wydarzeń. Każdy wybrał sobie legendę z innego regionu naszego kraju, następnie należało przeczytać daną legendę i napisać wspólnie plan wydarzeń. Był on pomocny podczas opowiadania legendy pozostałym osobom w klasie. Sprawdzaliśmy też na mapie z jakiego regionu dana legenda pochodzi.
Czy już potrafimy doskonale pisać plan wydarzeń? Oczywiście, że nie, ale trening czyni mistrza.























Brak komentarzy:
Prześlij komentarz